Alla inlägg den 15 maj 2019

Av Anna Landin - 15 maj 2019 08:32

Då var det dags igen att poppa upp.

Sitter här just nu hemma i soffan med kryckor jämte mig. Inte för att jag skadat mig utan för att för första gången på ett år behövde jag sputa mina leder pga min reumatism. Så 48 timmars vila och avlastning är vad som gäller.


För att sammanfatta mitt liv lite. 

Min GPB har funkat kanon! Har hittills lyckats få bort 37 kilo och mår prima. De 37 innebär att jag minskat 14 storlekar i kläder. Fatta detta alltså. Helt otroligt.

Har ett par kilo kvar till min egna målvikt men de kommer också   

Jag äter allt jag vill och trivs med att välja bort vissa saker, så som ris och pasta.. Och givetvis godis!! Har inget sug efter sådant  .


Har börjat komma igång på gymmet igen vilket är härligt. Cykeln står inte heller oanvänd på gården längre  .


Energi har jag och fixar mycket jag inte kunde innan pga värken och det är ju bara en vinst.

  Så här ser skillnaden ut...


Vidare är jag på väg att lämna vården och hamnar nu i restaurang och hotellbranschen. 3 juni börjar jag på Ullinge värdshus och ska där ta hand om receptionen.

Ska bli sååååå skönt att slippa all tid jag lägger på vägarna. Hur mycket jag än tycker om att köra bil är det inte jättekul med 2 timmar enkel resa på skräpvägar....


Har lite annat att se fram mot också. Spanien, Ullared, hundutställningar och all min kärlek - till Torbjörn, mina barn, barnbarn och mina fantastiska vänner som står pall i ur och skur.


Ha en solig dag!!!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kvinna mitt i livet med allt vad det innebär. Stora barn, fast jobb och goda vänner fyller mitt liv.
Här har jag tänkt mig att vända och vrida på saker och ting som är av mer eller mindre vikt här i livet.. Häxan Surtant dyker upp då och då - eller he

Min viktresa

GBP 20180910

Ett val för livets skull

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards