Alla inlägg under juni 2012

Av Anna Landin - 2 juni 2012 16:15

Så där jag, nu e jag hemma efter dagens äventyr. Shit pommes frites va kul det var. Det tänker jag minsann göra om..

Okey då, jag tog ju inte hem BIS:et den här gången men man kan ju inte lyckas med allt första gången. 


Så nu har mamma sagt att vi ska ta oss till Ronneby i augusti för där ska det vara bra säger hon. Å jag får väl lita på henne, hon vet ju alltid bäst ändå så det e ju bara till att säga jajaja och tack så mycket... Blir lugnast så.

Vädret var väl inte det ultimata idag, ömsom regn ömsom sol.. Men det gav ju mig möjlighet att stifta lite nya bekantskaper.. Ett trevlig par från grannbyn tillät oss att våldsgästa deras tält.. Nice. Å tänka sig, det finns vettigt folk bland pudelälskarna också!!!!

Tack Lollo och Tobbe för taket över våra huvuden. Och Boss med.. 


Sen kan ju inte min mamma röra på sig fortfarande pga ryggen så jag fick umgås med söta Emmy. Sicken brud alltså... Henne följer jag gärna med..


Och domaren (Ingrid Lundqvist) var ju i min smak.. En kvinna med god smak och gott omdöme..  Eller??


2-årig hane av härlig typ. Fint, könspräglat huvud. Bra ögonsättning. Korta kraftiga käkar. Fina kinder. Bra bett. Utmärkt skulderläge. Bred i fronten. Utmärkt benstomme. Välutfylld bröstkorg med godtagbar längd. Starkt bakställ. Fria, vägvinnande rörelser. Något lös i fronten. Utmärkt päls. Trevligt temperament.

HP + BIM   

 

Måste ju hitta the feeling innan.  Showen e igång.   Springa Springa  Å nu måste jag relaxa  Och stretcha   Dags att klå bruden    Helsike, vad e det här för pygme' ?  Men rossetterna är mina och Emmys  Shit vad snyggt!!!   Jag e ju bara störst, bäst och vackrast!!!!

 

Nähä du, nu måste jag gå och vila efter all denna aktivitet idag.... Svettigt värre.. 

Så jag tar mitt stora ben och gottar ner mig i sängen. Undrar om mamma ser att jag äter i sängen?? Hmmmm.


Pözzen och kramen.


Ps: Mamma säger ni ska vara rädda om varann och kramas mycket!!!  

Av Anna Landin - 1 juni 2012 20:20

Svetten lackar och pärlar sig på pannan, musklerna värker och andningen är tung.

Uppvärmning pågår för fullt!!!

   

Å tro inte annat än att jag ser dig. Jag är på hugget redor till språng - DIREKT - eller om en halvtimme när jag stretchat klart..


Och för dig som betvivlar min märkliga boendemiljö vill jag bara här visa bildbevis på att jag är lugn och fridfull medans mister norrman är helt galen!

       

Det smyger lite lätt upp i grannfåtöljen, slår ut i blom helt - då ringde jag alla, Max, Poolia, Nisse på Manpower och nån av dem löste problemet - så till slut kunde vi macho grabbar slumra in och drömma söta härliga drömmar.

Vad mina innehöll behåller jag för mig själv men dåren drömde om kattmynta och ett liv utan hundar.... Som sagt var, DÅRE!!!!!! Hihihiihi.


Håll nu tummen imån. Dags för mig att knoppa in och få min skönhetssömn...

Pözzen....


Presentation


En kvinna mitt i livet med allt vad det innebär. Stora barn, fast jobb och goda vänner fyller mitt liv.
Här har jag tänkt mig att vända och vrida på saker och ting som är av mer eller mindre vikt här i livet.. Häxan Surtant dyker upp då och då - eller he

Min viktresa

GBP 20180910

Ett val för livets skull

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards