Alla inlägg under april 2012

Av Anna Landin - 6 april 2012 19:14

Att jag åter igen har varit en usel människa.

Ingenting gör jag inte ens när jag blir ombedd.. Fy på mig hemska kvinna.. 


Men jag ska försöka rätta till detta idag.

Till att börja med ger jag er ett spartips! Om du/ni har tänkt tanken på att gå och titta på Hungerspelen på bio - LÅT BLI!! Spara de pengarna till något bättre och roligare och vänta tills den kommer på DVD/BlueRay eller gör så där som man egentligen inte får...... Jag har sett den och den stora behållningen för min del var mitt trevliga sällskap... Å hur man kan göra så otroligt lite film av så mycket bra material är näst intill obegripligt, men men...


Sen har vi ju det här med våren.. Den har ju kommit men så kom den av sig... Kan man väl enkelt säga..

Men känslorna spritter i kroppen ändå.. Å lite sol har jag hunnit med på ballen. Både Frans och de andra männen i mitt liv har gjort mig sällskap.... 


Så Frans och jag skickar lite våriga hälsningar till er.

   



Och som extra bonus får du nu en inblick i vad vi ägnat årets tråkigaste dag åt... 

 


Var rädda om varandra och påskkramar på er.  
         

Presentation


En kvinna mitt i livet med allt vad det innebär. Stora barn, fast jobb och goda vänner fyller mitt liv.
Här har jag tänkt mig att vända och vrida på saker och ting som är av mer eller mindre vikt här i livet.. Häxan Surtant dyker upp då och då - eller he

Min viktresa

GBP 20180910

Ett val för livets skull

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards