Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Landin - 18 februari 2012 11:52

Klart jag får!! Vem skulle kunna neka mig?? Ingen!!!!


Så här kommer det..

Låt mig presentera min nya man här i livet!

Frasse Basse Bulldog...


En otroligt garmant gentleman som numera bor hos mig och är tänkt att fortsätta göra så...



Jag vet att jag skrev om tik och rådfrågade om namn. Nu blev det en hane istället.. Å inte e jag ledsen för det... 

Av Anna Landin - 4 februari 2012 21:07

Har nog ikväll sett något av det mest märkliga som kan tänkas försegå samtidgt....


Och det är något svårsmält och kräver nog en viss bearbetning... Över natten eller så....

Men just det faktum att vi har blöjrapparen Sean Banan som "sjunger" på synnerligen knackig svenska som står sida vid sida vid avgrundsmonstret som var Dead by April framför en hålögd svamphög Torsten Flink som bräker om att resa på sig.... Ööööö, jag vet inte riktigt vilka denna deltävling vänder sig till..


De övervintrade hippies och bohemer som inte gillar Torsten kan ju rösta på Moniker som ikväll startade en ny fanclub för Chris Isaac, För alla som inte följer Sofi Farmans eller Blondinbellas modetips finns Marie Serneholt som ett bra röstningsalternativ, för hon är ju miljömedveten eftersom hon kör med återvinning av Agnes tidigare skapelse. För de som lider av tinnitus finns ju Abalone dots - tror de försökte verka mystiska som någon gammal keltisk druid.. Det funkade dock inte..


Kvar står nu Afrodite och Loreen.. Får nog bli kvällens personliga favoriter. Tror jag i alla fall. 

Får se, jag kanske ändrar mig imorgon när jag lästa alla kvällstidningars bräkande om diverse detaljer som jag missat....


PS: Kvällens skratt här hemma bestod av när Frasse kryper in i kattkojan och slår kullerbyttor.....


Kramen.  

Av Anna Landin - 4 februari 2012 18:18

Nu svänger jag förbi här och idag kommer det bli i dubbel bemärkelse..

För ikväll händer något stort som jag ju bara måste rapportera om....

Melodifestivalen drar igång!! Årets höjdpunkt.... För få saker kan beröra och uppröra så många på en gång... För är det inte musiken som det är fel på så har artisterna fel kläder, skor, musik, frisyr, smink eller något annat som stör någon i detta avlånga land.....

Jag får ju erkänna - JAG BARA ÄLSKAR MELLO!!!!

 


Sen sist jag svängde förbi här annars har jag hunnit få mitt första paket från Buzzador. Här får man möjligheten att prova nya produkter på ett roligt sätt. Nu är det intensivbalsam från Dove som gäller. Testade i morse och jag får säga att mitt hår blev lätt att kamma. Alla som känner mig vet hur håröm jag är och hur det låter när jag ska kamma mig på mornarna (eller efter en dusch)!!! Inte ETT ENDA aj idag... Det ni...

 

Så här se de ut... 

Och blir ni nyfikna på att prova på att buzza du med så gå hit, och tala om att favvemannen fick dig att bli nyfiken.


Så för en stund nu säger jag, Tingeling.... Och kram.    

Presentation


En kvinna mitt i livet med allt vad det innebär. Stora barn, fast jobb och goda vänner fyller mitt liv.
Här har jag tänkt mig att vända och vrida på saker och ting som är av mer eller mindre vikt här i livet.. Häxan Surtant dyker upp då och då - eller he

Min viktresa

GBP 20180910

Ett val för livets skull

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards